Lang zoeken naar een website was niet nodig. Even Googlen, en advertenties en links vlogen mij om de oren.
Even later ontving ik een e-mail waarin stond dat Janine Jansen (ik dus) stond geregistreerd. Weer iets later meldde de datingsite dat er een match gevonden was. Huh, match? Nu al? Jaap Jaspers (vast ook niet zijn echte naam) zou, op basis van onze profielen, mijn soulmate zijn. Nadat ik Jaap Jaspers’ profiel had bekeken en zag dat hij 38 was, alleenstaande ouder en werkzaam op een schapenboerderij, kon ik je verzekeren dat dit niet zo was.
Na deze ervaring was ik geneigd
om datingsites af te keuren en alle mogelijke vormen van online dating over één
kam te scheren. Maar toen las ik over ‘BrandDating’. ‘’BrandDating is een site
die het mogelijk maakt een aantal merken te selecteren. Op basis van die merken
word je gematcht met een geschikte partner.’’
Bij je
inschrijving wordt niet gevraagd naar je lengte, schoenmaat en je hobby’s, maar
vul je merken in. Vijfentwintig merken die iets vertellen over jou of je
aanstaande date, onderverdeeld in de volgende vijf categorieën:- Merken die jij geweldig vindt
- Merken die jij vreselijk vindt
- Merken die je graag bij je date
ziet
- Merken die je liever niet bij
je date ziet
- Merken om samen te doen – wat
hiermee bedoeld wordt, laat ik even in het midden.
Heel leuk!
BeantwoordenVerwijderen