donderdag 12 januari 2012

Fontys denkt groter

Voor het eerst hoefde ik tijdens een vakantie niet te leren voor tentamens. Ik nam mij daarom ook voor om twee weken niet aan school te denken en alleen maar leuke dingen te doen. Eén van deze leuke dingen was een bezoekje aan de bioscoop. Heerlijk, op een vrije avond een filmpje pakken. Zak M&M’s erbij en kijken naar hoe de baard van Ashton Kutcher was gegroeid. Dit was tenminste het plan.

Ik was op tijd in de zaal en had hierdoor de eer om, voorafgaand aan de film, de bioscoopreclame te bekijken. Toen Jean Mineur de reclame aankondigde, dacht ik dat hij zich had vergist. Ik schrok me rot toen ik studenten braaf  ingestudeerde stukjes tekst  zeg opdreunen. Maar tegelijk wist ik dat dit maar één ding kon betekenen: Fontys denkt groter.
Mijn mening over confrontaties met Fontys in de bioscoop tijdens de kerstvakantie, houd ik voor mezelf. Dat betekent niet dat het niet is af te leiden uit de ondertoon van deze tekst.

Om je een idee te geven van de situatie, heb ik de commercial opgezocht. Bekijk ‘m en onthoud: ik zat tijdens de kersvakantie in de bioscoop.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten