woensdag 11 januari 2012

Meneer van Dalen

In de rust van het WK, tussen ruzies van Ludo en Janine en ter onderbreking van Albert Verlindes roddelpraat kwam hij voorbij. Met zijn transformerende verschijning een constante factor op de tv.

Kwam. Je leest het goed. Ik heb onze koddige supermarktmanager gemist afgelopen decembermaand. Dit keer was er namelijk geen pepersaus over de kalkoen of romige tiramisu.

Na acht jaar trouwe dienst, voel ik mij in de steek gelaten. In de laatste decembercommercial van Albert Heijn speelde meneer van Dalen slechts een kleine rol.


Zou dit het einde zijn? In dat geval; ik vond troost bij iets wat ik jou niet onthouden kan. Onderstaand filmpje is een ode aan zijn glansrijke carrière bij de Grootste Supermarktketen van Nederland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten