donderdag 15 december 2011

Joy’s choice

Zoals beloofd; een vervolg. Een bericht dat iedereen wil lezen, omdat ik iets over mezelf ga onthullen. Geïnspireerd door vragen van mijn volgers, heb ik gekozen voor de volgende vorm. Ik ga keuzes maken. Voor mij niets nieuws, want ik doe dit elke dag. De hele dag. Constant. Vaak merk ik niet eens dat ik het doe, het gaat vanzelf. Maar dat wil niet zeggen dat het gemakkelijk is. Ik kan soms minutenlang piekeren of ik wel of niet op de snooze knop moet drukken als mijn wekker gaat..


Ik ga het nu maar gewoon doen!

noord/zuid                                                                                      
licht/donker
boom/struik  
espresso/cappuccino

kip/haan

sloffen/sokken -> allebei, over elkaar
tall/grande
cookie dough/strawberry cheescake
vis/vlees
jip/janneke

recht/schuin                                                                                     
wit/bruin -> wit waar bruin in zit                                                  
vooruit/achteruit                                                                            
scholiertjes/bastogne
rits/knoop      
                                                                           

Groningen
/Maastricht                                                                   
oud/nieuw -> allebei, liefst tegelijk                                                          
kopen/creëren                                             
te vroeg/te laat                                                                               
rookworst/erwtensoep

sunday
/mc flurry -> met m&m’s, kitkat of stroopwafel
perfecte krul/glad en stijl   
hotdog/softijs
rennen
/lopen
rok/broek -> allebei. Maar nooit tegelijk  

monopolie/risk
tas
/koffer -> past meer in
kroket/frikadel/frikandel
curry
/ketchup
landmacht/luchtmacht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten