maandag 12 december 2011

Lieve lezers,

Drie weken geleden begon ik met mijn blog. Inmiddels ben ik zes berichten verder en heb ik maar liefst veertien trouwe volgers. Veertien volgers die zich vrijwillig voor mijn blog hebben aangemeld. Simpelweg omdat ze fan zijn van mijn teksten. Niet omdat ik ze gesmeekt heb of gechanteerd. Hoewel dat vast ook gewerkt zou hebben, allicht voor even.

Als streber zijnde neem ik met veertien volgers natuurlijk geen genoegen. Ik weet dat er meer dan veertien lezers zijn. Verstopt achter hun computer, veilig en anoniem. Ik ga niet vragen of zij alsjeblieft willen klikken op ‘deelnemen aan deze site’, want ook ik heb zo mijn trots.

Omdat ik wel vastberaden ben mijn volgersaantal  op te krikken,  gun ik jullie, lieve lezers, een uniek bericht. Een bericht waarin ik mijzelf figuurlijk bloot zal geven en eerlijk zal antwoorden op gestelde vragen. Dus, is er iets dat jij altijd al hebt willen weten over mijn vriendschap met Ben en Jerry,  mijn affaire met Starbucks of mijn relatie met een ander merk; dan is dit je kans. Stel je vraag door te reageren op dit bericht!

Wordt vervolgd…

2 opmerkingen:

  1. Hoe kwam je erachter dat je relatie niet meer genoeg was voor jou, en wat verleidde je tot het hebben van een affaire met Starbucks?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees je blogteksten graag Joy! Ik vraag me wel af hoe je de keuze maakt van de merken waar je over schrijft, het valt me ook op dat het voornamelijk genotsmerken zijn.

    BeantwoordenVerwijderen